Opatija 21 d.o.o.
Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA

Konferencija za novinare

Novi Opći uvjeti parkiranja uskoro pred gradskim vijećnicima

press grad 21092021Na konferenciji za novinare gradonačelnika Opatije, Fernanda Kirigina, održanoj 20. rujna 2021. godine povodom 100 dana od stupanja na dužnost, uz ostalo je bilo riječi i o novim Općim uvjetima parkiranja u Opatiji koji će se uskoro naći pred gradskim vijećnicima. Ukoliko budu usvojeni, novi Opći uvjeti stupit će na snagu u roku od 60 dana od dana izdavanja suglasnosti Gradskoga vijeća, s obzirom na rok potreban za njihovu implementaciju u poslovnom sustavu.

Prenosimo dio sadržaja spomenute konferencije za novinare objavljen na stranicama Grada Opatije, a odnosi se na djelatnost parkiranja:

- Pred nama je sjednica Gradskog vijeća na kojoj će se naći nekoliko iznimno važnih tema. Kao jednu od važnijih ističem Izmjene Općih uvjeta parkiranja na području Grada Opatije što će omogućiti moje predizborno obećanje „Do 1000 besplatnih sati parkiranja za sve građane Opatije“. S ciljem da građanima Opatije osiguramo pristupačnu cijenu korištenja parkirne usluge te im olakšamo svakodnevni život građani Opatije će za simboličnih 10 kuna mjesečno dobiti, kada zbrojimo sve pogodnosti, čak 1 042 besplatnih sati parkinga godišnje, naglasio je gradonačelnik.

Što se mijenja u uvjetima parkiranja u Opatiji:

  • stanovnicima Grada Opatije se omogućuje poček od jednokratno 2 sata dnevno na otvorenim parkiralištima u zonama parkiranja 0 i 1 uz mogućnost izmještanja automobila unutar tih 120 minuta na više lokacija parkiranja pod naplatom – povlaštena parkirna karta „1.000 sati“ (cijena je simboličnih 120,00 kn godišnje – 10 kn mjesečno)
  • ukinute su zone 0a i 0b te su parkirališta iz zone 0a prebačena u 0 što predstavlja pojeftinjenje s 12 na 10 kuna, dok je dio zone 0b, parkiralište u Maršala Tita od pješačkog prijelaza ispred zgrade Thalassotherapije do raskrižja s Ulicom dr. Maxa Josepha Oertela, prebačen u 0 zonu, a parkiralište u Ulici Joakima Rakovca, od izlaza iz garaže Slatina do Nove ceste, prebačeno u 1. zonu čime je omogućeno povlašteno parkiranje na toj lokaciji
  • dodatno je proširena lokacija za povlašteno parkiranje za stanare u zoni 0, u Ulici maršala Tita od hotela Palace do spoja s izlaznom cestom iz hotela Adriatic
  • dodatno je proširena lokacija za povlašteno parkiranje za sve ostale korisnike povlaštenog parkiranja od raskrižja s ulicom dr. M. J. Oertela do spoja s izlaznom cestom iz hotela Adriatic
  • proširuju se lokacije za povlašteno parkiranje za zaposlenike na dodatna dva bloka, Sjever (Ulica Vrutki i izdvojeno parkiralište na spoju Put Plahuti i Šetalište C. Sylva) i Zapad (Ika Dražina)
  • na parkiralištu groblje Volosko omogućeno je povlašteno parkiranje za sve kategorije
  • na zatvorenom parkiralištu Vrh Ike omogućeno povlašteno parkiranje za zaposlenike
  • uz "Povlaštenu parkirnu kartu 1.000 sati“ građani Opatije imaju besplatno parkiranje sve dane vikenda i blagdana u studenom, prosincu, siječnju i veljači. Time za cijenu "Povlaštene parkirne karte 1.000 sati“ u iznosu od 10 kn mjesečno dobivaju 1.042 besplatna sata godišnje
  • parkirališta Ulica i Plato Črnikovica te Obala Frana Supila postaju parkirališta s cjelogodišnjom naplatom, sukladno zahtjevu mjesnog odbora Volosko
    parkiralište Uvala Dražina postaje dio zone 0, ali je skraćen period naplate na od lipnja do rujna te omogućeno povlašteno parkiranje za sve kategorije čime će mještani Ike imati povoljne uvjete parkiranja

– Rad Uprave gradske tvrtke Opatije 21 na izmjena ovih Općih parkirnih uvjeta trajao je mjesecima. Raznim analizama i simulacijama se nastojalo postaviti sustav koji neće generirati gubitke trgovačkog društva, a ni neku preveliku dobit obzirom da je parkiranje komunalna djelatnost što se je na kraju i postiglo. Uvođenjem ovih novih Općih parkirnih uvjeta odgovorno tvrdim da Opatijci i Opatijke imaju najpovoljnije uvjete parkiranja u Hrvatskoj, regiji, a i šire. Povoljnije može još jedino biti potpuno ukidanje naplate parkiranja što bi dovelo na ovaj premali broj parkirnih mjesta do kaosa u prometu u mirovanju – parkiranju. Napominjem, da će po prihvaćanju ovih izmijenjenih Općih parkirnih uvjeta od strane Gradskog vijeća Grada Opatije implementacija istih u sustav (preprogramiranje softvera, izmjena tabela s obavijestima…) trajati oko 60 dana od kada će ti novi povoljni uvjeti parkiranja za naše građane stupiti na snagu, rekao je Igor Štok, direktor Opatije 21 d.o.o.

Opatija 21 nagrade

Vrijedno priznanje iz Londona: Opatija 21 najbolja tvrtka u parkirališnoj djelatnosti!

award1Nakon što je ne tako davno tvrtka gradska tvrtka Opatija 21 d.o.o. nagrađena godišnjom nagradom Hrvatske parking udruge, početkom srpnja ove godine u Opatiju 21 d.o.o. stigla je još jedna nagrada, ovog puta iz Londona, Corporate LiveWire Prestige Award - nagrada za najbolju tvrtku u parkirališnoj djelatnosti za 2020./21. godinu (Parking Management Company of the Year 2020/21). Kako stoji u obrazloženju za dodjelu nagrade, tvrtka Opatija 21, iako ima mali broj zaposlenih po broju parkirališnih mjesta, ostvarila je najbolju kontrolu sustava te omogućila najveći broj prodajnih kanala i prilagođenih usluga za korisnike. Vrlo kompleksni opći uvjeti organizacije parkiranja u Gradu Opatiji: besplatni sat za 4.385 građana Opatije dnevno, virtualni parkirališni bon, velik broj (651) povlaštenih karata u odnosu na broj parkirališnih mjesta, tri mjeseca nenaplate vikendima zimi te različite prodajne internetske kanale, dosatno su otežali efikasnu kontrolu.

Posebno sam ponosan na svoje zaposlenike,
a zahvaljujem i partnerima u izradi programskih rješenja,
tvrtkama RAO i Infoart iz Zagreba

Tekst objavljen povodom dodjele nagrade prenosimo iz Novog lista, od 13. srpnja 2021. godine

Tvrtka Opatija 21 dobila je europsku nagradu za najbolju tvrtku u parkirališnoj djelatnosti za 2020./21. godinu (Parking Management Company of the Year 2020/21, portal CorporateLiveWire) – stigla je u Opatiju vijest iz Londona.

– Posebno sam počašćen što nagrada dolazi opet od struke kao i prilikom dobivanja hrvatske nagrade. Nagrada je došla iz Londona za najbolju parking tvrtku. Moram priznati da kada je stigao telefonski poziv nismo mogli vjerovati sve dok nismo i pismeno obaviješteni. Mi u Opatiji 21 na ovu nagradu gledamo kao nadogradnju nagrade koju smo već dobili krajem prošle godine od (HPU-a) Hrvatske strukovne udruge kao najbolja hrvatska tvrtka. Posebno sam ponosan na svoje zaposlenike koji su u ove četiri godine svašta prošli sa mnom te im odajem priznanje za postizanje visokih standarda koje sam postavio ispred njih. Ne bi bilo fer izostaviti i naše partner tvrtke RAO i Infoart iz Zagreba koje su moje ideje sprovele u programska rješenja. Danas evo pokušavamo zaštititi sve učinjeno kao naš »know how«.

Mnogi strani korisnici usluga Opatije 21 ne mogu vjerovati da mogu
plaćati parking pametnim telefonom te su iznenađeni
kada shvate da postoji virtualni parkirališni bon – kaže direktor Igor Štok

Pametne tehnologije

Nakon što smo svorili takav sustav kontrole i naplate izabravši najbolja softverska rješenja na tržištu, odlučili smo sve nadograditi primjenom pametnih tehnologija koje štede na radnoj snazi. U našoj djelatnosti da bi se mogle kontrolirati sve beneficije za korisnike usluga treba imati velik broj zaposlenih. To predstavlja velik trošak u poslovanju te sve pada u vodu jer trošak kontrole pojede svu zaradu. Stoga smo se okrenuli izgradnji jednog novog sustava te uz puno muke i testiranja shvatili da smo na dobrom putu. Nakon prve odrađene godine u vrijeme pandemije, svima je bilo jasno da imamo sustav koji želi cijela Hrvatska. Danas imamo upite i potencijalne kupce prvenstveno od turističkih destinacija, ali i velikih gradova – rekao je Igor Štok, direktor nagrađene tvrtke Opatija 21. Rekao nam je i što mu znači nagrada te otkrio tajnu uspješnog poslovanja…

scooter3– Nagrada meni osobno predstavlja vrhunac poslovne karijere i otvaranje možda nekih novih poslovnih izazova, a tvrtki ugled u stručnoj zajednici Hrvatske. Teško da ćemo ovo ponoviti u doglednoj budućnosti, ali ostaje veliko poslovno iskustvo. Upravljanje ljudskim resursima velik je i zahtjevan posao, naročito u javnim tvrtkama koje su non stop pod lupom javnosti i svaka greška odmah ispliva na površinu. Nažalost, politika nije uvijek zadovoljna nama, ali pohvale zato stižu sa svih strana, od korisnika, tvrtki iz cijele države do struke. Mnogi strani korisnici usluga Opatije 21 ne mogu vjerovati da postoji destinacija gdje se može plaćati parking pametnim telefonom, a naročito ostaju iznenađeni kada shvate da postoji virtualni parkirališni bon. Ova inovacija nam je i donijela sve nagrade. Ostalim koncesionarima u Hrvatskoj još uvijek je nepojmljivo da smo dopustili korisniku da ne mora sam plaćati parking već da se mi moramo pobrinuti da ga naplatimo.

Mali ljudski resursi

Izuzetno je važno u komunalnom gospodarstvu kako se troše ljudski resursi, a Opatija 21 ima najmanji broj zaposlenika u Hrvatskoj po broju parkirališnih mjesta. Tu ne mislim samo na ljude zaposlene u kontroli parking sustava već i zaposlenike koji opslužuju sve poslovne procese u tvrtki. Dakle, neovisno o malim ljudskim resursima, utvrđeno je da Opatija 21 ima najbolju kontrolu sustava te omogućen najveći broj prodajnih kanala za korisnike, čime je data velika fleksibilnost korisniku prilikom korištenja usluge. Nadalje, struka je utvrdila da Grad Opatija ima izuzetno kompleksne opće uvjete organizacije parkiranja i to iz već poznatih razloga: besplatni sat za 4.385 građana Opatije dnevno, jedinstvena komocija korisnika putem virtualnog parkirališnog bona te iznimno velik broj (651) povlaštenih karata u odnosu na broj parkirališnih mjesta, zatim tri mjeseca nenaplate zimi te velik broj prodajnih internetskih kanala, što predstavlja nepoznanicu za ostale destinacije – zaključio je direktor Štok.

Aleksandra Kućel Ilić, Novi list, 13. srpnja 2021.

 

Direktor Opatije 21 o nagradi HPU-a

Video: Nagrađen opatijski sustav parkiranja

HRT-ov Regionalni dnevnik objavio je 14. siječnja 2021. godine prilog o opatijskom sustavu javnih parkirališta, koji je nedavno nagrađen vrijednom strukovnom nagradom Hrvatske parking udruge. Po mnogočemu poseban, opatijski model organizacije javnih parkirališta najviše se izdvaja po mogućnostima plaćanja putem pretplatničkog parking bona, po besplatnom satu za građane, kao i po najmanjem broju zaposlenih u odnosu na broj parkirnih mjesta, zahvaljujući i inovativnom Scan-a-car sustavu...

Povezani tekstovi: Opatiji 21 vrijedna strukovna nagrada

Parking Opatija

Od 1. siječnja 2021. neograničeno trajanje parking bona

Od 1. siječnja 2021. godine pretplatnički parking bonovi ponovo će imati neograničeno trajanje. Bonove je i dalje moguće kupiti u vrijednostima od 50,00 kn, 100,00 kn, 150,00 kn i 200,00 kn, no kupljeni bon od 1. siječnja 2021. vrijedi sve do iskorištenja iznosa na računu. Pretplatnički parking bonovi koji su kupljeni prije 01.01. 2021. još uvijek imaju odgovarajuće vremensko ograničenje, no, uz nadoplatu izvršenu nakon 01. 01. 2021. također postaju neograničeni, odnosno neće više imati rok trajanja, a iznos na računu bit će uvećan za iznos nadoplate.

trznica1Pretplatnički parking bon (PPB) specifična je usluga unaprijed plaćenih satnih karata koji se može koristiti u svim zonama parkiranja na otvorenim javnim parkiralištima. Prilikom kupnje PPB se veže za registarsku oznaku vozila i vrijedi samo za to vozilo. Napominjemo da je stanje i korištenje PPB-a i dalje moguće u svakom trenutku provjeriti putem servisa za korisnike bonova, odnosno Vašeg korisničkog računa na sljedećem linku: http://oa.rao.hr:8053/#/opatija/ppb-parking

Pretplatnički parking bon - detaljne upute o načinu korištenja potražite OVDJE
Nagrada HPU

Opatiji 21 vrijedna strukovna nagrada

Igor Štok - nagrada HPUKraj 2020. godine tvrtka Opatija 21 d.o.o. obilježila je vrijednim priznanjem, nagradom koju dodjeljuje strukovna Hrvatska parking udruga (HPU) za najbolju tvrtku po pitanju organizacije, unapređenja rada i razvoja sustava parkiranja.

Povodom dodjele nagrade, direktor Igor Štok kaže:
Posebno sam počašćen što nagrada dolazi od struke i to u konkurenciji cijele Hrvatske, čak 70 gradova i općina članova, a još više zato što struka nije nikoga nagradila u proteklih 14 godina. Izuzetno sam ponosan na sve djelatnike koji su zajedno sa mnom kontinuirano rade na unapređenju tvrtke. Zahvalio bih se i vlasniku Gradu Opatiji koji je tvrtki omogućio razvoj. To je izuzetno važno za upravljanje tvrtkom. Morate znati da smo vrlo mlada tvrtka koja je bačena u vatru prije tri godine bez ikakvih parametara za organizaciju djelatnosti kao i financijskih resursa.

HPU nagradu dodjeljuje na temelju analize prema više parametara. Prije svega, utvrdili su kako grad Opatija ima najkompleksnije Opće uvjete organizacije parkiranja u Hrvatskoj, iz već poznatih razloga: besplatni sat za 4185 građana Opatije dnevno, jedinstvena komocija korisnika putem virtualnog parkirnog bona te iznimno velik broj (680) povlaštenih karata u odnosu na broj parkirnih mjesta, tri mjeseca nenaplate vikendima i blagdanima u zimskom periodu itd. Nadalje, važno je kako se troše ljudski resursi, a kao najvažnije – tvrtka Opatija 21 ima najmanji broj zaposlenika u odnosu na broj parkirnih mjesta u Hrvatskoj, uz istovremeno najbolju kontrolu sustava. Upravo tu leži razlog dobivanja nagrade. Naime, da biste sve ove beneficije i komociju korisnika mogli kontrolirati, a da pritom ne ugrozite poslovanje tvrtke prekomjernim troškovima ili zapošljavanjem velikog broja ljudi, potrebno je pristupiti organizaciji tvrtke na jedan drukčiji način, kaže direktor Štok i dodaje kako tvrtka za to koristi 6 programskih rješenja koja se nadopunjuju i čine jednu cjelinu, a konstantno se nadopunjuju implementacijom novih tehnologija.

Parkirne tvrtke, članice udruge, smatraju da smo dobro organizirali i proveli posao, a u prilog tome govori i činjenica da nas sada i drugi gradovi u Hrvatskoj kontaktiraju želeći primijeniti naš pristup. Možda smo trebali i zaštiti svoj „know how“ pa bismo ga danas mogli i prodavati. No to su slatke brige i puštamo ih za neko drugo vrijeme. Gode nam pohvale iz cijele Hrvatske, ali i od stranih korisnika, jer oni su pravi pokazatelj naših nastojanja da učinimo više i bolje.

Treba reći da je tvrtka kao najbolja u Hrvatskoj kandidirana temeljem ove nagrade za EPA AWARD nagradu (European Parking Association). Upravo je u tijeku priprema prijave, a u ožujku 2021. trebala bi nas posjetiti delegacija europske udruge kako bi osobno utvrdili točnost svih parametara u poslovanju. Za travanj 2021. planiramo prezentaciju našeg poslovanja u Bruxellesu, na skupštini Europske parking udruge. Tako ova vrijedna nagrada, nije samo satisfakcija za dosadašnji rad, već nas tjera da nastavimo razvoj, kao i da Europi pokažemo što sve može hrvatska pamet.

Parking Opatija

Korisnicima parkirnog bona obavijesti stižu putem e-maila

Kako smo nedavno najavili, od danas je, zbog promjena uvjeta poslovanja teleoperatera, krenulo slanje obavijesti o aktivaciji putem e-maila za sve porisnike pretplatničkog parking bona. Slanje obavijesti putem SMS poruke ukida se od 1. prosinca 2020. godine.

Ovim putem još jednom ljubazno molimo sve korisnike Pretplatničkog parking bona (PPB), koji i dalje žele dobivati obavijesti o aktiviranju naplate putem bona, da dostave e-mail adresu i registarsku oznaku na kojem je aktivan PPB na slijedeći e-mail: .

Napominjemo da je stanje i korištenje PPB-a i dalje moguće u svakom trenutku provjeriti putem servisa za korisnike bonova, odnosno Vašeg korisničkog računa na sljedećem linku: http://oa.rao.hr:8053/#/opatija/ppb-parking

Parking Opatija

Obavijesti korisnicima pretplatničkog parkirnog bona putem e-maila

Zbog promjena uvjeta poslovanja teleoperatera obavještavamo cijenjene korisnike usluga da će Opatija 21 d.o.o. ubuduće slati obavijesti o aktivaciji pretplatničkog parkirnog bona (PPB) putem e-mail obavijesti.

Stoga ovim putem ljubazno molimo sve korisnike Pretplatničkog parking bona (PPB), koji i dalje žele dobivati obavijesti o aktiviranju naplate putem bona, da dostave e-mail adresu i registarsku oznaku na kojem je aktivan PPB na slijedeći e-mail: , kako bi prelazak sa obavještavanja putem teleoperatera na obavještavanje putem e-maila mogao biti pravovremeno proveden.

Napominjemo da je stanje i korištenje PPB-a i dalje moguće u svakom trenutku provjeriti putem servisa za korisnike bonova, odnosno Vašeg korisničkog računa na sljedećem linku: http://oa.rao.hr:8053/#/opatija/ppb-parking

ScanScooter u Opatiji

Video: ScanScooter u Regionalnom dnevniku HRT-a

Suvremena tehonlogija u obliku specijalnog vozila za nadzor i kontrolu naplate parkiranja, koje se ovih dana može vidjeti na ulicama Opatije bila je tema priloga u Regionalnom dnevniku HRT-a, u srijedu, 09. 07. 2020.

Direktor Opatije 21 o ScanScooteru u Opatiji

Video: ScanScooter u emisiji "Dobro jutro Hrvatska"

Direktor Opatije 21 d.o.o., Igor Štok, predstavio je u HRT-ovoj emisiji "Dobro jutro Hrvatska" ScanScooter, specijalno vozilo opremeljno kamerama za nadzor i kontrolu naplate parkiranja, prvo takve vrste u Hrvatskoj. Prilog je emitiran na HRT-u u srijedu, 09. 07. 2020.

Scanscoooter Opatija 21

ScanScooter - suvremena kontrola naplate parkiranja

scanscooter

Od kada je opatijska gradska tvrtka Opatija 21 d.o.o. preuzela upravljanje parkiralištima i javnom garažom konstatno se radi na unapređenju poslovanja i uvođenju suvremenih tehnologija. Prije svega se nastojalo izaći ususret korisnicima usluge parkiranja i građanima Opatije, pa je tako Opatija prva u Hrvatskoj uvela prepaid parking bon kao način plaćanja parkinga, a potom i poček od 60 minuta za plaćanje parkiranja za svoje građane. Ovih dana na red je došlo i unapređenje u dijelu nadzora i kontrole naplate parkiranja.

Suvremeno vozilo - ScanScooter - koji se može vidjeti na ulicama Opatije, trebao bi omogućiti znatno efikasniju kontrolu naplate parkiranja.

Opatija 21 d.o.o.

Radno vrijeme blagajne od 4. svibnja 2020.

dvorana blagajna 02S ponovnim uvođenjem naplate parkinga na opatijskim javnim parkiralištima i u garaži sportske dvorane, od 4. svibnja 2020. ponovo se otvara i blagajna parkirališta Opatije 21 d.o.o. Radno vrijeme blagajne:

  • Ponedjeljak, utorak, srijeda i petak od 8.00 do 16.00 sati
  • Četvrtak od 10.00 do 18.00 sati
  • Subotom, nedjeljom i praznicima blagajna je zatvorena

Blagajna će korisnicima biti na raspolaganju za sve usluge osim za plaćanje dnevne parkirne karte koja se od sada može platiti isključivo na transakcijski račun tvrtke (Zagrebačka banka, IBAN HR2323600001102042758) putem banke, pošte, FINA-e, elektroničkog i mobilnog bankarstva, a sukladno Zakonu o fiskalizaciji u prometu gotovinom čije su izmjene stupile na snagu dana 1. travnja 2020. godine. Informacije o načinu plaćanja možete potražiti i u objavljenim uputama za plaćanja. Na blagajni će se i dalje obavljati izdavanje i naplata povlaštenih parkirnih karata, pločica parkirnog sata te pretplatničkih parking bonova, a naši su vam djelatnici na raspolaganju i za potrebne informacije o uslugama Opatije 21 d.o.o.

Molimo sve građane da se pridržavaju aktualnih uputa i mjera socijalne distance koje su još uvijek na snazi, kako bi se zaštitilo zdravlje svih korisnika i djelatnika.

Opatija - javna parkirališta

Javna parkirališta od 4. svibnja 2020. ponovo se naplaćuju

Opatija - javna parkiralištaS popuštanjem mjera zaštite od koronavirusa, od 4. svibnja 2020. ponovo počinje i naplata na javnim parkiralištima Grada Opatije, koja je bila ukinuta 23. ožujka. Sva parkirališta nastavljaju rad i naplatu prema važećim općim uvjetima, a za parkiranje se otvara i garaža Sportske dvorane "Marino Cvetković".

Sve korisnike vozila koja budu parkirana na zatvorenim parkiralištima Gorovo i Vrh Ike, molimo da do navedenog datuma uklone vozila s parkirališta. Korisniku koji se na zatvorenom parkiralištu nakon početka naplate zatekne bez ulazne parkirne kartice, biti ćemo zbog fiskalizacije primorani naplatiti dnevnu cijenu parkiranja, sukladno danu izlaska korisnika odnosno automobila s parkirališta.

Sve pretplatničke parkirne karte kao i pretplatnički parking bon za korisnike otvorenih parkirališta automatizmom će se produljiti za period nenaplate, odnosno za onaj broj dana od stupanja odluke o prestanku naplate na snagu (23. 03. 2020.) do isteka važenja pretplatničke karte ili pretplatničkog parking bona.

Plaćanje DPK

Kako platiti izdanu dnevnu parkirnu kartu - Bmove.com upute

Dnevnu parkirnu kartu nije moguće platiti u gotovini, na blagajni Opatije 21 d.o.o., već ISKLJUČIVO TRANSAKCIJSKIM PUTEM - uplatom na transakcijski račun (označen na uplatnici) u banci, poštanskom uredu, poslovnicama FINA-e, online uplatom (putem bankovnog računa) ili korištenjem Bmove.com aplikacije. 

Izdanu dnevnu parkirnu kartu najlakše je platiti putem Bmove.com aplikacije:

  • plaćanje bez provizije,
  • nije potreban osobni dolazak na blagajnu,
  • plaćanje mogu obaviti svi, neovisno o mobilnom operateru - bilo da djeluje na području Hrvatske ili u inozemstvu.
Korisničke upute za plaćanje izdane dnevne parkirne karte:

Korisničke upute možete pregledati u nastavku ili preuzeti kako biste ih pohranili na svom računalu, kao PDF dokument:
pdfKako platiti dnevnu parkirnu kartu putem Bmove.com aplikacije290.07 KB

Parkiralište Tržnica Opatija

Pretplatnički parking bon (PPB) uskoro "bez papira"

parking

Slijedom promjena i unapređenja u sustavu kontrole i naplate parkiranja kojeg koristi Opatija 21 d.o.o., obavještavamo sve korisnike Pretplatničkih parking bonova (PPB) da se ukida papirnata obavijest o aktivaciji pretplatničkog bona, koju su kontrolori do sada ispisivali prilikom evidentiranja Vašeg vozila na parkirnom mjestu.

Ovim putem ljubazno molimo sve korisnike koji žele primati obavijesti o aktivaciji i stanju na računu pretplatničkog bona, a nisu do sada još prijavili svoje podatke (ime, prezime i broj mobitela), da te podatke dostave na blagajnu tvrtke Opatije 21 d.o.o. do 6. srpnja 2020. Na dostavljenu e-mail adresu korisnici će ubuduće moći primati obavijesti o aktivaciji i stanju na računu pretplatničkog bona.

Zahvaljujemo na razumijevanju.

Česta pitanja

Česta pitanja o parkiranju u Opatiji

Parkirne karte i plaćanje

Korisnik javnih parkirališta na području Grada Opatije naknadu za parkiranje može plaćati po izboru, u skladu s Općim uvjetima, kupovinom:

  • satne ili dnevne parkirne karte:
  • dnevne, tjedne, mjesečne ili godišnje pretplatne parkirne karte - prva kupovina isključivo na blagajni parkirališta, u sjedištu Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA - informacije na tel. +385 (0)51 401 365, e-mail: . Informacije o cijenama pronađite u Cjeniku parkiranja.
  • povlaštene parkirne karte (PPK) ili komercijalne parkirne karte (KPK) - za korisnike koji ispunjavaju uvjete za izdavanje određene vrste parkirne karte- informacije na tel. +385 (0)51 401 365, e-mail: -Uvjeti izdavanja povlaštene parkirne karte

Parkirnu kartu možete platiti na parkirnom automatu kovanicama, novčanicama ili kreditnim karticama (ovisno o tipu parkomata), slanjem SMS poruke na broj za odgovarajuću zonu, putem aplikacije Bmove.com aplikacije ili kupnjom pretplatničkog parkirnog bona (Upute za kupovinu i korištenje Pretplatničkog parking bona).
Cijene i uvjete kupnje za pojedine vrste karata provjerite u Cjeniku parkiranja

U slučaju kad plaćate parkiranje SMS-om ili sličnom mobilnom uslugom, a ne dobijete povratnu poruku da je parking plaćen, znači da sustav m-parkinga nije zaprimio vašu poruku, pa time ni uplata nije evidentirana - dakle smatra se da parking nije plaćen.

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA, Hrvatska) ili elektroničke pošte na adresu . U svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu, sukladno Zakonu, podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu .
Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Na svakom su parkirnom automatu, kao i na info-pločama u pojedinim parkirnim zonama jasno istaknute upute o načinu plaćanja putem m-parkinga (putem SMS-a ili sličnog servisa) - platitelj treba voditi računa da upiše ispravnu registraciju vozila, a jasno je istaknut broj na koji je potrebno uputiti poruku o plaćanju.

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA, Hrvatska) ili elektroničke pošte na adresu . U svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu, sukladno Zakonu, podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu .
Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Dnevna parkirna karta

Ukoliko kontrolor naplate parkirališta zatekne vozilo na označenom parkirnom mjestu pod naplatom, a da usluga parkiranja za to vozilo nije plaćena (vozilo nema istaknut račun parkomata, nije zabilježeno plaćanje SMS-om ili na drugi način), kontrolor će izdati Dnevnu parkirnu kartu (DPK).

Kontrolor nije ovlašten stornirati (poništiti) već izdanu Dnevnu parkirnu kartu, bez obzira na zahtjev ili uočenu grešku, već to treba učiniti putem reklamacije. Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA, Hrvatska) ili elektroničke pošte na adresu . U svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu, sukladno Zakonu, podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu .
Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Izdanu dnevnu parkirnu kartu moguće je platiti ISKLJUČIVO  putem uplatnice u poštanskom uredu, banci i sl, putem internet bankarstva (plaćanje gotovinom na blagajni nije moguće), a vjerojatno je najlakše platiti putem Bmove.com aplikacije:

  • plaćanje bez provizije,
  • nije potreban osobni dolazak na blagajnu,
  • plaćanje mogu obaviti svi, neovisno o mobilnom operateru - na području Hrvatske ili u inozemstvu.

Dnevna parkirna karta (DPK) vrijedi  od trenutka izdavanja do istog vremena u prvom slijedećem danu u kojem se naplaćuje usluga parkiranja, dakle 24 sata. To vrijedi jednako za kupljene dnevne parkirne karte (putem Bmove.com aplikacije ili na blagajni Opatije 21 d.o.o.), kao i za izdane dnevne parkirne karte (kada je vozilo zatečeno bez plaćenog parkinga).
U navedenom razdoblju u kojem vrijedi dnevna parkirna karta nije moguće izvršiti uplatu parkiranja slanjem SMS poruke za isti registracijski broj vozila.

Dnevna parkirna karta za određeni željeni datum može se kupiti putem aplikacije Bmove.com ili osobnim dolaskom na blagajnu parkirališta, u sjedištu Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA - informacije na tel. +385 (0)51 401 365, e-mail: . Informacije o cijenama pronađite u Cjeniku parkiranja.

Reklamacije i prigovori

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA, Hrvatska) ili elektroničke pošte na adresu . U svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu, sukladno Zakonu, podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu .
Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Na svim javnim parkiralištima i garažama na području Grada Opatije primjenjuju se Opći uvjeti usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama. Zakon o zaštiti potrošača (čl. 10, NN 19/22), odnosi se na način podnošenja prigovora i reklamacija, te korisnici svoje prigovore mogu podnositi isključivo u pisanom obliku, a reklamacija se može dostaviti osobno, poštom ili elektroničkom poštom na adresu tvrtke, Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 Opatija, . Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Parkirni bon

Pretplatnički parkirni bon (PPB) je specifična usluga unaprijed plaćenih satnih karata koje se može koristiti u svim zonama parkiranja, na otvorenim javnim parkiralištima Grada Opatije. Prilikom kupnje PPB se veže za registarsku oznaku vozila i vrijedi samo za to vozilo.
Ukoliko kontrolor parkiranja ili „ScanScooter“ sustav primijeti parkirano vozilo bez kupljene parkirne karte, a isto ima aktivan PPB s dovoljnim iznosom za satnu parkirnu kartu, umjesto izdavanja dnevne parkirne karte, kontrolor ili „ScanScooter“ sustav će ODMAH aktivirati satnu kartu po cijeni zone u kojoj je vozilo zatečeno. Korisnik će dobiti e-mail o aktiviranju satne parkirne karte. Ukoliko vozilo ostane parkirano nakon isteka satne karte, kontrolor ili „ScanScooter“ sustav će na isti način produžiti kartu novom satnom kartom sve dok korisnik ima dovoljan iznos na PPB-u.
Upute za kupovinu i korištenje Pretplatničkog parking bona

Uvid u stanje računa pretplatničkog parking bona (PPB) moguć je  online, putem servisa za korisnike bonova.

(Najlakše će vam biti ako link na stranicu za provjeru stanja bona spremite na svom mobitelu/računalu kao favorit/bookmark)
Naravno, potrebno je imati korisnički račun i odgovarajući PIN (verifikacijski kod) koji se dobiva pri registraciji.
Više informacija o načinu provjere stanja parkirnog bona...

Povlaštene karte

Povlaštenu parkirnu kartu (PPK) 1.000 sati mogu koristiti isključivo građani Opatije koji kartu aktiviraju na blagajni Opatije 21 (Sportska dvorana "Marino Cvetković", Stubište Lipovica 3, I. kat). Cijena karte je 1,33 € mjesečno, odnosno 15,96 € godišnje, a korisnicima omogućuje 120 minuta parkiranja dnevno (jednokratno) na svim otvorenim parkiralištima, u svim zonama parkiranja, uz mogućnost premiještanja vozila unutar navedenih 120 minuta. Uz to korisnici imaju besplatno parkiranje sve dane vikenda i blagdana u studenome, prosincu, siječnju i veljači. PPK 1.000 sati NE MOŽE se koristiti na parkiralištima pod rampom (Gorovo i Vrh Ike), kao ni u javnoj garaži Sportske dvorane. Po isteku 120 minuta, nema dodatnog počeka i korisnik je dužan imati odgovarajuću parkirnu kartu.
Pravo na korištenje PPK 1.000 sati imaju isključivo građani Opatije uz predočenje osobne iskaznice (kojom dokazuju prebivalište na području Grada Opatije) i prometne dozvole (odnosno odgovarajućeg ugovora, kojim dokazuju vlasništvo nad vozilom).

Na slijedećem linku https://www.opatija21.hr/parkiralista/povlastene-karte ćete pronaći sve potrebne informacije. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nam se obratite putem e-maila .

Ostala pitanja o parkiranju

Na slijedećem linku https://www.opatija21.hr/parkiralista/rezervirana-mjesta ćete pronaći sve potrebne informacije. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nam se obratite putem e-maila .